30 September 2010

Kasut Baru! yay...

cantik tak??


pandangan tepi sandal saya

yup.. saya dah beli kasut baru. kali ni saya beli ala2 sport pulak. harap2 tahanla kasut baru ni. amin... dia la kasut, dia lah sandal yang akan menemani saya berjalan setiap hari mendatang. kecuali time pergi court. kenalah pakai kasut itam bertumit tu kan. kang x properly dressed la pulak kalau tak pakai kasut maunya tak leh masuk court kan..huhu..
tapak getah macam kasut sukan







kasut ni actually ala-ala sport. nak kata sandal pon ada. ala.. macam gabungan tulah kan.. cute sebab kaler dia putih.. huhu.. tapi mungkin cepat kotor.. tak kisahlah. yang penting, sangat sedap pakai sebab tapak dia cam kasut sukan. getah tu, selesa sangat.. beli dekat alamanda putrajaya. memang bestla pakai. sape nak try, boleh gi alamanda putrajaya ye...

bila dipakai oleh saya

apa yang dapat saya katakan disini, saya suke sandal baru saya. setakat ni lah.. sekarang lalu kedai kasut, perasaan nak window shopping or singgah tengok2 pon xde. sebab saya dah jumpa apa yang saya nak. alhamdulillah... Harap2 kasut putih ni xdelah cepat kotor. kena jaga leklok..


saya sayang kasut ni..

11 comments:

  1. Cantek kasut baru dia. Klau tgk tapak mmg cam kasut sukan. ttp actually ia adalah sandal. Selamat bergaya dgn si puteh :)

    ReplyDelete
  2. kasut ini di beli dengan saya..=) semoga bertahan la ye cik ye nurul uii..kalo x,anda la sbnarnye yg ganaz..=P

    ReplyDelete
  3. turqouse: trima kasih.. kalo berminat, bole beli satu. kt parkson alamanda.selesa sgt.. :)

    ReplyDelete
  4. ain: haha.. makasih temankan saya beli sandal ni. hopefully.. kalo rosak.. bkn sy yg ganas.. tp tapak dia dh haus pulak alasannya.. hehehe.. :p

    ReplyDelete
  5. nurul: next time kalau rosak bleh beli dikedai yg sama lagi. kaler puteh je ke ada. kaler pink ada tak?

    ReplyDelete
  6. turqouse: hahaha.. ni sape ye? kaler pink xdela.. ada puteh n itam je..

    ReplyDelete
  7. 2 kaler je.. sy minat kaler pink. peminat yg suke membaca hasil nukilan cik nurul. xsbr nak baca update yg baru. hehe

    ReplyDelete
  8. wah. kasut baru untuk prgi keje ke? hihiih

    ReplyDelete
  9. Salam

    Hai cik nurul. lama xupdated blog
    sy skg keje sblh pejabat cik nurul
    kat bgn yg sdg dibina :)

    ReplyDelete
  10. Setiap hari sy tgg cik nurul. Patut la xjumpe cik nurul... rupe2 nya da pindah ke N9..huk2

    ReplyDelete
  11. Tahniah!!!
    Selamat Pengantin Baru :)

    ReplyDelete