29 September 2010

pakai inai di jari

saya di opis. bwk laptop sendiri sbb comp and tepon lum disediakan


inai merah tp mcm oren je
saya memang suka inai.. dari kecik lagi saya memang minat pakai inai di jari saya. saya suka tengok  jari saya kaler merah. tapi saya tak suke pakai Qteks. sebab nanti tak sah solat sebab air tak dapat lalu bila ambil wudhuk. pakai inai di jari tak bermaksud sudah bertunang. jauh sekali sudah bernikah. tetapi ia hanyalah minat saya dan sunat kerana ada ubat dalam inai tersebut. bahan semula jadi.. oleh itu, saya suka pakai inai...

hentikan spekulasi.. Ia hanyalah minat.. dari saya di bangku sekolah rendah saya suka pakai inai sampai sekarang. :)
suke tgk jari merah. hehe







2 comments:

  1. pakai inai cantik. hehe... kalu ikut sudut pandangn agama, nurul dah.................. :P hehe...


    saleh

    ReplyDelete